1 Aralık 2010 Çarşamba

Kadın yazarlardan Balçiçek İlter'e destek

İbrahim Tatlıses ile Balçiçek İlter arasındaki gerilim bir 'kadın sorunu' tartışmasına dönüşürken kadın yazarlardan İlter'e destek geldi.

Akşam yazarı Nagehan Alçı ve Vatan yazarı Mutlu Tönbekici'den İbrahim Tatlıses tarafından tehdit edildiğini iddia eden Balçiçek İlter'e destek geldi.

Nagehan Alçı, İlter'e detek vermek boynumuzun borcudur dediği yazısında çarpıcı bir kadın dayanışması göstermiş:

"İBRAHİM Tatlıses'in bir centilmen olmadığını hepimiz biliyoruz. Kadınlara karşı pek medeni davranmadığını da... Ancak önceki akşam bir kız çocuğuna herkesin ortasında 'o...' diye seslenmesi çoktan taşmış bardağa bir damla daha ekledi. O damla ile kalsa iyi! Bu vandallığı son derece güzel bir dille eleştiren Balçiçek İlter'i tehdit etti Tatlıses. Korkmadan, çekinmeden 'kalemini kırarız' dedi, diyebildi!

***
Böyle bir pervasızlık, böyle bir kendini bilmez cesareti, böyle bir saldırganlık karşısında insan sormadan edemiyor: 'Yoksa bazıları bu ülkede orman kanunları ile yaşama lüksüne mi sahip?'

'Hayır sahip olmamalı' diyorsanız gelin, İlter'in yanında duralım! Kadınlara karşı 'sabıkalı' ifadelerini belleklerimizden atamadığımız bir yayın yönetmenine sahip yazarın, Tatlıses'le mücadelesine destek verelim."

Yazının tamamını okumak için buraya tıklayın...

BALÇİÇEK'İ TEHTİD EDEN MİKROFONLAR NE ZAMAN KIRILACAK?

"Balçiçek’i tehdit eden mikrofonlar ne zaman kırılacak?" diye soran Vatan yazarı Mutlu Tönbekici de İlter'e destek verirken Tatlıses'i topa tutmuş:

"HaberTurk yazarı Balçiçek İlter, geçtiğimiz günlerde İbrahim T.’nin 10 yaşında bir hayranına sahneden “Küçük o..” diye hitap etmesini edep ölçülerinde kalarak eleştirdi. Bunun üzerine ki İ.T., Balçiçek’i aramış ve “O kalemler bir gün kırılır” diyerek tehdit etmiş.

İ.T.’yi burada defalarca eleştirdim. Kendisine hakaret ettiğim gerekçesiyle avukatı tarafından mahkemeye bile verildim.

O vakit “Vay! Ben İ.T.’den mahkemeye verilmeyi değil de tehdit veya topuğuma kurşun beklerdim. O bile hukuka sığınıyorsa medenileşiyoruz galiba” demiştim. Ama işte alışık olmayan totoda don durmaz, İ.T.’de de hukuk inancı daim olmaz. Tehdidi bana değil Balçiçek’e yaptı.

Benim anlamadığım şu: Niye bu ülkede böyle insanları dışlamak diye bir adet yoktur?

2009 yazında, tam da Yıldız Tilbe’ye “Seni ben kurtardım p...’lerin elinden”, skandalı yeni kopmuşken.. Bir öğleden sonra.. 40 derece sıcakta.. İ.T’nin akşamki gösterisi için bilet kuyruğunda bekleyen en az 500 KADIN vardı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder